Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2008 20:56 - Време е
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 569 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2008 21:01



Мислех, че имам  повече неща за продаване... Разбрах, че нищо не разбирам от сделки. Търся цена за безценните си неща и очаквам да бъда разбрана. Е да, ама не.И между другото за първи път пиша с главни букви и препЪнателни знаци. Ако я подкарам както си зная едва ли ще бъда разбрана. Затова, хайде да вкарам всичко в правилата, да се слея с масите. Хоп... Не е трудно. Защо да си усложнявам живота с мисли за неосъществими сделки, поради буквално тълкуване на обявите или пък да се тормозя не за пълнените със сирене чушки за вечеря, а за стъпканите цветя в градинката ми. Ами нека да ми е сложно...Комшиите откога въртят кебапите долу на барбекюто и вместо това да ми пълни душицата с блаженство и да седна ведно с тях да пия и вия, съм взела да чукам тук по тая клавиатура и да се опитвам да мисля. Не се научих , че колкото повече мисля толкова по неинтелигентна изглеждам заради смисъла в очите. Как да я карам направо не зная. В  света на скари и бири,  кюфтаци и кебапи, цаци и водка, мога да изкарвам едно единствено нещо- пари. Всичко друго губя, рано или късно, изцяло или частично. Факта, че изкарвам пари не ме удоблетворява. Липсва ми това което губя, не финансовата зависимост. Липсва ми шум от водопад, красив изглед на планина, хоризонт ми липсва, тичинки, подредени по най несъвършения начин в цветчето, ококорените охлюви тръгнали на някъде ми липсват, и дъжда ми липсва...като пръсти на мъж. А сега ме разберете... ако можете.
Време е за продаване и купуване.
Пари има.
Няма за какво да ги дам.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - прецъфтява липата, ококориха се ...
06.07.2008 13:46
прецъфтява липата,
ококориха се тичинките
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518160
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323