Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2008 11:26 - ПРЕродена
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 584 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 29.06.2008 11:33



Водата ми е майка,

баща ми- Вятъра,

така ме е разплел,

че само влага би могла да ме събира

в Едно,

единствено

във бистрото ми казаха  да стихвам,

 и да жужа

оплетена с въже от светлина,

водата тъй ме е изваяла,

заоблила,

затекла,

че само вятър може да ме раздели,

какво съм всъщнот...

вихър неизтекъл

или вода

повяла върху камъни

подухнала в треви...

и имам ли причина да се връщам

да се събирам

а после пак да се разделям на петна,

вода и вятър

в сутрешна мъглица са ме кръстили

и само в дъх от нея,

попил по нежните ти пръсти,

мога да се събера...




image

 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - преподрежда водата руслото си, но ...
06.07.2008 13:31
преподрежда водата руслото си,
но помни до една извивките на бреговете
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518113
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323