Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2008 22:04 - обичам...
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2008 20:41


душата ми е черен клавиш на пиано
очите - небе
бели клони ръцете
сърцето...мелодия

когато обичам
клавишите ми редят ритъма на мелодията
ръцете ми не помнят болката от подрязаните крила
небето ми рее една само птица
в очите ми има очи
зная отговорите , преди да съм чула въпросите
гилотинирам истината, за да целувам пръстите на клавишите
раждам най чистите си мелодии в калта
белите ми клони стават люлка за гнездо на кукувец
събуждам с ноти сърцето, за да дишам мелодията му
вървя през говоренето, за да дойда в тишина
държа се здраво,  като листо в буря
преливам, за да бъда напита
пия, за да преливам
осмелявам се да съм смела
страхувам се да съм слаба
звъня мълчаливо с език на камбана
прогарям клавишите, за да бележа сърцето си
тичам към себе си, когато трябва да се връщам от там
нямам мисли...само небе и мелодия в него
просто обичам...


когато съм обичана

image



Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521645
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323