Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2008 19:39 - през сезоните
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 450 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 12.07.2008 22:36


тичай конче,
лудей,
през всичките ми сезони,
копитца забивай
в сняг, цветя и листа,
бесней,
ако трябва
вятър душата ти нека да  вземе,
да я поноси на гръб, без седло
върху потната кожа,
тичай миличко,
ето ръцете ми,
малко пролетно цъфнали,
лятно завързали плод,
есенно натежали, преносили,
зимно изстинали
в пазвата с кълн на кокиче,
тичай конче,
тичай...
и косите ми ето,
дръпай юздичка,
сплитай грива, увивай, тегли,
потно се връщай
и жадно напивай
извора
в улея,
между гърдите ми,
хайде конче,
лудувай,
играй,
докато още е сутрин и влага,
виж луната сребри
и всичко белее...
в бяло притихвай
на коленца не лягай
тръскай грива,
опашка люлей,
нека пот да се стича в очите ти,
тичай
в тръс
и в раван
и в галоп,
хвърляй ситни бучици пръст,
пепел след себе си вдигай
дишай...дишай,
пръхти...
тичай конче,
плувай, лети
по моята бяла поляна

когато от бягане се умориш
твоя нежна постеля ще стана


image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - :)))
12.07.2008 19:57
много страстно, нежно и мило...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516808
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323