Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2008 10:47 - Кръстопът
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.07.2008 10:48


детето ми порасна изведнъж
докато се обърна да го взема
той каза
"стига мамо,
коскоджа съм мъж,
я виж,
смалила си се,
дори си ми под рамо"
поисках да прегърна радостта,
но някой свирна долу, там, зад блока,
и хукна малкия,
пардон,
мъжа,
да гони вятъра широкия...
момиче явно мислите е взело
на моето решително момче,
познавам по ръцете неумели
да сложат в ред косата,
да пръснат в миглите звънче...
не му е лесно,
поел е път от тази дата
пораснал е изцяло, наведнъж,
или така си мисли-
все още мисля аз,
че мокрички са му перата...
но те, децата ни, си тръгват,
така нечакано внезапно, като  дъжд,
че те оставят с пръстче кутре във уста,
оставаш сам...
по сам от облачета златни
с въпроси неизпети на уста,
и няма смисъл повече да питаш,
порастват,
значи си Голям,
едно момче откъсна слънчевата пита
преди да мога
сама да му я дам,
не ми е тъжно...
всъщност малко,
той взе лъчите си в ръце
и зная
от тук нататък съм все повече сама
защото
сина ми вече голям е за дете

     image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517949
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323