Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2008 11:24 - отведи ме
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 564 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2008 11:31



щом сега ме намери
сега отведи ме от тук,
все трябва да има
място за двама ни
дето пролет е зимата,
а зимата - листопада ни,
отведи ме сега,
докато още съм истинска,
докато имам ръце
а по пръстите сплитъци,
докато още умея да пея
и не съм станала плесен,
отведи ме...
просто ме грабвай и тръгвай,
някой ден
за нас
някой си
ще измисли някаква песен,
за това, как наистина в двете ни стаи
Нищото ни е истинско
а останалото...
ех, останалото...
нека някой си там да го измисли...
отведи ме сега,
докато още съм топла,
докато още не съм се разлистила,
идва ден, после друг, после пети...
слънцето ме узрява в зависимости,
отведи ме...
още млечна, зелена и сочна,
писана недописана
партитура не точна...

седем пъти ще чакам,
после ще стрелям наслука...
първата буря ще метне,
пилеейки,
простреляните ми листи в улука


                    image




Тагове:   МЕ,   отведи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518120
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323