Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2008 22:25 - преди трепета
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 378 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.07.2008 00:21



казват че съм неконтролируема,
говоря без позволение,
казвам много неща, нецензурни,
дъвча дъвка във клас,
пет пъти поне съм бягала от Училище,
непокорна съм като водопад,
имам странни желания,
затваряна  съм за неморал и лъжа,
какво да ви кажа-
съм непокорна,
не умея прилично да се държа,
не прекланям глава да не бъде отсечена,
не приемам за отговор „не”,
не късам цветя,
не обичам сериозни хлапета
и държа се като дете,
имам тесте карти с голи жени
по които се уча как да отварям
Сезам със лъжи,
ама нещо не мога така да я тикам
обратната ми страна
с принцове непознати още не е свикнала,
изобщо, какво да ви кажа-
такава съм- зеленчук на сергия
със пресни емоции,
за облекчение на наказанието
един път месечно
вятър със светлина  ме измива  

 

image

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517961
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323