Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 19:55 - полет
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.08.2008 20:08


когато за първи път  помирисах вятъра така, както майка му го е родила- отвързан, бос, шумолящ, усетих, че съм лека и ефирна, подвижна като пясък, мека като тишина, силна като вода и нежна като мъх, усетих още, че мястото, което заемам не е моето, не си пасвам нито В нито С него, прииска ми се да съм птица, без значение каква, просто птица и да мога да летя, ако не успеех, Той, Вятъра щеше да ме Поддържа, докато укрепна,  на двеста метра височина, докато се науча да се рея и пикирам...отръсках  предишните си одежди, подадох крила на напора и се отделих от земата...летях, не беше трудно, можех...мога и още...под птичата си сянка видях как се стопяват разстоянията, условията, праговете...
имам едно желание - да науча вятъра как да иска да лети



           image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517868
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323