Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2008 21:42 - ***
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 325 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.09.2008 21:56


имам рокля,

една,

във гардероба си,

но и тя не е моя,

отива ми с нея

ала ти не видя

как

приличам на

светла

жена,

с гол гръб

и бяло копченце

което

не се вдява в илик,

полепнала по бедрата ми

очертаваща

всяка мека извивка по тялото,

така ме е виждало само

полумъртвото огледало,

дори аз не съм се поглеждала цяла,

то знае

как да ме пази за себе си,

показа ми само

че ми прилича със рокля

че ми прилича

да съм момиче,

и замълча...

коя част от мен е истинска

тази

с роклята на момиче

или онази

с подарената от обич

мъжка

тениска

или съм никоя...


    

         image

 

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518512
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323