Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 22:03 - ненаписана молитва
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 339 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.10.2008 17:35


ако можех да виждам всеки ден как се усмихваш, щях да се моля  Бог да не заличава усмивката от устните ти

ако ми позволяваше, всеки път да си тръгвам със теб, щях да се моля на Бог  да ни даде по малко мигове за посрещане

ако можех да те прегръщам без да усещам, че си тръгваш преди да си дошъл, щях да се моля Бог да не ме пуска от ръцете ти

ако можех да те гледам толкова дълго, че да ослепея, щях да моля Бог да не ми връща очите, за да останеш в тях

ако можех да спра времето за мига в който те целувам щях да моля Бог да си вземе света обратно

ако можех да Виждам и Дишам без теб щях да моля Бог да ме прибере

...защото щях да съм мъртва                       



                          
                                 image




Тагове:   молитва,   ненаписана,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518264
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323