Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2008 19:03 - за момчето, което не знае, че съществува такова приятелство
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.10.2008 19:55


ти си мъжът-хлапак... извини ме , че точно така те наричам, но имаш усмивка, с която се усмихват децата, чиста и мила, имаш  очи, които нито съдят нито отричат, просто приемат света с радостите и болките му, имаш сърце, което не знае какво е да отказва, имаш душа...ти се учудваш, когато ти казвам, че се притеснявам за теб, гледаш недоверчиво, когато говоря за това, че ще ми липсват и усмивката и смеха ти когато заминеш, сякаш изказвам или извършвам нещо кощунствено, искам просто да ти кажа, че  имам трима приятели, за които бих направила всичко  и ти си един от тях, вълнува ме дали си добре, дали си уморен и зная, че не мога да ти помогна, а ти си ми помагал толкова много пъти, без дори да го знаеш, достатъчно е точно когато най ми е тежко и трудно в прозорчето на скайпа да се появи  "ооо, малчо..."
да, малчо, зная, че ще заминеш и ако решиш че Там ти харесва може би няма да се върнеш, аз не те изпратих както другите, не ти подарих нещо за из път, но  ти казах , че ми е мъчно, че заминаваш, че се притеснявам за теб, че за мен е важно да зная че си добре, защото...ами защото ти си едниният ми приятел...ти не знаеше, че съществува такова приятелство, може би и сега не го вярваш, затова позволи ми да бъда тази, която да те накара да вярваш, че има такова...
благодаря ти за всичко, което знаейки или незнаейки направи за мен,дори за онзи жест , с който прибираш немирната си коса зад ухото ти благодаря, наистина не те изпратих по никакъв начин, а ти тръгваш след ден...
хей, малчо, когато прелетиш измежду облаците ще ги снимаш ли...ще ми пратиш ли снимка от небето...дай си ръката, малчо, ето...изпращам те, тук и сега и...наистина ми е тъжно, че тръгваш


лек път, малчо...


   

               image






Тагове:   момчето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521834
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323