Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2008 20:24 - когато останем аз и кучето...
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.11.2008 21:20


когато останем
аз
и
кучето бяло
на една светла тераса
пред стая и половина
ще имам толкова бръчици
че няма да можеш
да ме познаеш

когато останем
аз
и
кучето сиво
на една светла пътека
очите ми ще са същите
дори да си загубил пътя към тях
по искрите ще ме познаеш

когато  останем
аз
и
кучето,
/ кучката с кучето /
с бръчките
със очите
с искрите
с пътечката
към профила
на луната
от стъпалата
на вятъра
и едно ъгълче
за усмивка
пред
стая
и
половина
ще ме
прегръщаш ли
както сега

мен и кучето



                image      







Тагове:   останем,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521831
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323