Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2008 13:38 - събота вечер
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 639 Коментари: 0 Гласове:
0



в такава вечер налазва ме болка
като мърлява котка дремеща в пазва,
пооглежда за късчета радост и скача
по пердетата на очите кални нокти провлачва,
и не зная защо, но заплаквам,
уж не съм вече дете,
попораснах в ръцете ти,
но по детски подскачам
и в очите ти търся небе,
а така ми се иска да раждам усмивки
като син минзухар във снега да цъфтя,
по зеленото в ирисите ми конче да тича,
да мириша на прясна трева,
необлъчена да събирам лъчи и проклятия
за това че съм малко вулгарна,
да държа оттатък небцето си аромата ти
а в ръце коленете ти да държа,
като кучка, спазваща всички човешки закони,
да прогледна напук на мъглата,
и какво че със теб за ръка ще премина когато
син светофар свети в червено
точно на подходящата дата...
във вечери като тази
след умората в голите ми ръце,
след обърканите глаголни спрежения
и поляна от бял сладолед,
след водовъртежа на тихата люлка,
след звъна на камбана с език на сърце
която трета поред хвърля хайвера си
и се надява отвъд да роди...
и се надява от бялото по малко да я боли...
болката сигурно ме налазва,
във вечери като тази
прегърната само от двете си голи ръце
тя строшава душата,
без очите ми да опази,
строшава я точно на две


                             image

 



Тагове:   вечер,   събота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517950
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323