Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2008 21:21 - по път в комина
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 343 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2008 21:27



ако можех да бъда отново дете
бих поискала празна стая
без играчки
без туби боя и плюшени сънчовци
без счупени огледала
в които
съм двама трима накуп,
дори без огледала...
нека в стаята ми само да има
дупка горе в стената
водеща уж към комина
и когато големите оттатък заспят
а перата ми вече са сухи
до нея ще стигна на пръсти
и колене,
за да литна от там
поизчиствайки малко отвътре комина,
а облаците по тъмното нека се чудят
на порасналото ми детско сърце
и да питат луната с очи ококорени
"тя жена ли е или хлапе..."
щом уморена от полет
към своя комин полетя
ще се шмугна през него
/нали е почистен/
и със чисти пера
до лицето ти ще притихна
малко преди да си заминеш...
тази стая е женска и детска,
стая и половина...

вчера по път те срещнах в комина


   image






Тагове:   път,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521522
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323