Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2008 12:31 - оказа се, че съм много кадърна
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 434 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2008 17:25


изведнъж се оказа, че съм кадърна, за една седмица го разбрах,  достатъчно дълъг период да пропаднеш, но мен  ме възнесоха...оказах се кадърен кадър от запаса
и така...в един от трудните си моменти  сътворих  есе, беше преди време, оказа се, че сега есето трупа рейтинг в интернет  и се радва на широка популярност, браво на мен, помогнах на толкова много деца да преодолеят бариерата"умен учител", и то в момент в който хич, ама хич не ми се пишеше, представяте ли си ако ми се твореше, такааа...в работата ми установиха, че щом има нещо за смилане и дъвкане то непременно ще трябва да мине през главата ми и да бъде поднесено във вид удобен за гледане и мирисане, не че на мен ми е ясно за какво иде реч, но както казаха колежките "ти си по завъртяните работи и трудните термини", сега пиша "сценарии" за кръгла маса, ровя в интернет и смилам едрите залъци на големите мозъци, ще взема да ги стигна, че тогава да видите, освен това съвсем неочаквано ми се довериха непознати хора, нито са ме виждали ,нито са ме чували, а ми повериха рожденния ден на детето си без да се притесняват от непознатата жена с черен костюм и черна шапка, ето за това става дума, рейтинга ми е висок и без наличността ми или пък ме харесаха, защото отказах хонорар, един бог знае... какво още ли, получавам лични съобщения в които непознати ме наричат "забавна", "щура", "интересна", "итригуваща", "мила", "готина"  и още и още, чудя се, това за мен ли се отнася, но понеже съобщенията носят ника ми значи е за мен, или пък е грешка, как мога да съм сигурна... ооо, забравих, мой познат изведнъж реши, че съм най приятната компания за кафе и още нещо, за кафе може би, но това "и още нещо" ме разстреля, с него сме на различни обороти и в различни минни полета, дори миришем на различно, да не говорим, че никога не съм се държала учтиво с него, какво ви казвам, оказа се че съм кадърен кадър, но в запаса, ей сега е момента да попитам- какво става бе хора, света ли полудя или аз нещо се сбърках, имах идеята , че съм обикновенна жена, толкова обикновенна, че дори не се налага да се напрегне човек ,за да ме разбере, сега изведнъж попадам в някакви класации и комисии, от които няма измъкване, сякаш насила съм набутана там, не ми харесва да бъда "готина", не ми харесва да съм пасатор за понятия, нито готвач на доклади, а за сервитьор на кръгла маса да не говорим, разбирате ли, оказа се, че играя социални роли, които са далеч от функциите ми като човек, от моето мое са далеч, и сега не зная как да я продължа, защото двете крайни безкрайности- аз като идея и аз като човек ,ме разкъсват, среда няма, границата е тънка, попаднах  в онази територия в която мините са забравени, че съществуват, пристъпвам на пръсти с единствената си интуиция, че нещо има под краката ми, но не съм кадърна да разбера какво, защото не зная себе си...а се оказа, че съм кадърен кадър., но в запаса..хей, някой има ли нужда от нещо


           image





Тагове:   Много,   оказа,   кадърна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518521
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323