Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2009 09:32 - мартеница от вино около шията
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 443 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2009 09:34


идеята за мартеница от вино
дойде от един бас,
а примката около шията-
от книга,
за която бях слушала само
в извънреден за обичане час,
задуши ме,
кратко и последователно,
пенливо и звънко,
без утайка по дъното,
задъхана стигнах до себе си
и отпих от белия цвят,
червеното стреснато ме погледна-
предпочитано
бяло
на прах...
и виното някак си
се превърна в илюзия,
с белег на челото,
с нерешен алкохолен проблем,
да бъде ли в мен непоето
или да се отърка във мен,
ей така се сливат нещата
бяло в червено
бяло в безцвят,
има теории разни
за напиване  на нечие вино
с невероятен червен аромат,
но пенливото по върха му
си остава
във бъчвата,
там където
търкаля се гроздето
от слънцето само облъчено,
за да се стичат капчици по гърба му,
за да има
на пролежала трева аромат...
червено и бяло в един цвят...
на мартеница...
дали да отпия...
тази примка е толкова стегната
на кръст
ме боли
около бялата шия...
какво пък,
чашата е създадена празна,
ще си сипя едно
и до дъно ще се омажа,
а после ще хукна на някого
каква поразия съм свършила
да разкажа

загубих баса
и не прочетох книгата...

проведох спор с себе си
с мартеница от вино
около шията


                                image



Тагове:   вино,   Около,   мартеница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521480
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323