Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2009 01:41 - поледица е
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
0





поледицата изпързаля собствените ми мисли по надолнището, в  онази посока, от центъра към гарата, където неотпътувал от първи коловоз чака влака на йерархията на чувствата, първа класа за  "любовта",  в товарните вагони "нежност", как се степенуват чувства, като сутрешни ранни кучета по мокрота на козината или по аромат на очите...рано е още, не ми се става, а и е почивен ден, уикенд, един ден още, поредния, леглото ми е топло вече, не студено като снощи, и е така хубаво да лежиш под завивките без мисли, без чувства, като третокласен вагон изметен от пълничка лелка с едра грапава метла, над мен- само тавана, мислите ми- сблъскани в ъгъла, в кошара за мисли, в яслите - нищо, в съда за вода- поледица, пързалям се...търкулвам се по паветата като зрънце, бутам ту този ту онзи бордюр, но не силно, за да не се пръсна, а леко, с върховете на пръстите, игра на ръце на перона на първи коловоз пред оставащия точно на тази гара влак, симетриите на релсите разкъсват посоките, топло ми е още, завивката ме топли, иначе съм сама...с мислите в ъгъла на кошарата, жадни, вирещи носове и душещи за храна, няма да мисля тази сутрин...няма...и тази нощ няма да мисля, ще се оставя да изтека като мед, събиран капка по капчица и разпилян лъжица по глътка...време ми е да ставам, поледицата чука в стъклото с каменните си пръстчета, топло ми е...и страшно от самотата...надигам празната си от мисли глава, косата ми се пръсва по лицето рошава, дива, непомилвана, жадна за гребен от пръсти, търкулвам боси крака на килима и притихвам...стъпвам на нещо меко и топло, по топло от издишащата зад мен постеля, ослушвам се...смях, кикот, две по две, поледицата разсмива децата и разплаква възрастните на вън, на улицата, смеха ту се гмурка, ту изплува, ту притихва , ту плисва, а сълзите...те просто преливат, поледица е...изпързалях се по надолнището


image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521713
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323