Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2009 10:24 - добре дошъл "не зная"
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 380 Коментари: 0 Гласове:
0



не зная точно какво
си мислиш за мен,
пътниче,
но когато се спреш до извор
и си жаден
след прашните стъпки,
и си морен
след дългото ходене,
и си сам
в оазиса сред пустинята
аз ще съм там,
без пепел по чистата светла повърхност
без наронени устни,
без изпръхнали длани,
без нацелувано чело,
не че няма да видиш болката
утаена по дъното
ала щом докоснеш водите ми
като дъжд ще се сипна
в ръцете ти,
точно това ли си мислиш за мене...
едва ли...
ти си пътник
внезапно повикан от влагата ми
отморил се за миг
и починал на рамото ми,
после, тръгнал си, взел ме във глътката
като къдраво косъмче
спряло по път
да расте...
все пак не зная
какво точно си мислиш за мене
и единствено, че ме напиваш
като светена вода
има значение

image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521626
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323