Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 20:42 - ти
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
0



ти
който барабаниш по улуците
ти
който капеш в очите ми
ти
който нищо не знаеш за болката
ти
обвиняващ, прощаващ, далечен
ти
скъсан лист от нотна тетрадка
ти
паузата между думите
ти
идеал за несъвършенство
ти
приет, непредаден, обичан
ти
който знае, че съм различна
ти
който мисли преди да рисува
ти
роб на своето царство
жива вода
глътка преди напиването
първа стъпка
миг на неточност
къшей пита от мед
листопад  посред пролет
дрешник за спомени
необязден щурец
ключ за небето
драперия пред очите
дъх преди последното вдишване
знак от крило на колибри
дрезгава нежност
панаир на илюзии
пас, цака и коз едновременно
страх и копнеж без подсладители
порок и пророк
милав
прозрачен
от вятър откраднат
от слънце довят
ти
който с ръка
изтръгваща само сърцето ти
раздаваш присъди
си аз
която с очи ги приех
в сърцето ги смлях
и на "ти" съм осъдена

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521746
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323