Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 12:17 - blindness
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
0



ако съм сляпа,
а ти албинос
и нямаме нищо повече
от бастун,
два чифта тъмни очила,
ръкавици,
без подплата естествено,
и мехлем
против изгаряне на душите
ще се обичаме ли така,
както
аз да съм виждаща,
ала грозна,
ти хубав, но сляп
и това, което имаме
да е нищото
в мястото
откъдето сме тръгнали
да се връщаме...
искаш ли да сме слепи
и двамата
или бели и с белези по лицето,
ти избери
как по малко да ни боли,
ще приема избора
без да го ремонтирам,
ще забравя за речника
с думите забранени,
ако съм сляпа
а ти албинос
или обратната комбинация
"дали и как ще те обичам"
няма да бъде
въпрос

         image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518253
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323