Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 22:37 - парцалче за сълзи
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 549 Коментари: 1 Гласове:
0



роклята ми бяла,бяла,бяла...
пух от шията на облак,
свлича се,
обгръща ме във нежност
с дири по бедрата
като допир
на ръце
чертаещи полета за палежи,
под нея,
чисто гола,
с коса завита на геврече,
със улейче между гърдите
хапещо очите ти с вдлъбнатинка
усмихва се,
тотално разсъблечена,
останалата ми от името душа,
гнездото ми,
три пръста по надолу,
поднася блюдо от трева,
която
ти собствено си окосил
преди да хвърлиш бялата ми рокля
в пожара на върха,
изплъзвам се,
изнежена
изтичам,
изтичвам
да те избера...
на пепелището след мен  остава
парцалче бяло
със което да попиеш,
когато видиш ме че тръгвам,
некапналата от очите ти сълза

         image



Тагове:   сълзи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Искам да съм толкова хубава, както ...
29.01.2009 12:23
Искам да съм толкова хубава, както си го написала! Направо почвам й да завиждам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518250
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323