Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 21:05 - колко още самотни нощи
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 433 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.02.2009 21:05


като че ли за първи път си задавам такъв отговор, не че не зная въпроса, нали аз съм го измислила, не ми харесва да съм прозаична, и прозрачна не искам да бъда, някъде в средата лъкатуши пътечката от сълзите до рамото, и пръстите и устните, които я знаят, като че ли забравят, че я има- кална, ронлива, подгизнала, подута от бабунки, зачервена от ягоди, ароматна от себе си, колко още самотни нощи ще преживея, докато събера пари да си купя каравана, докато смелостта открие страха и  го намушка като глупав вълк в чувала, за да го пусне в кладенеца с дъното нагоре, колко още...дълги и студени като мигли на река, самотни и мрачни, като мелодии в зародиш, много ли, малко ли...има ли много и малко, нагоре и надолу, има ли "или"...колко още самотни нощи ще ми стигнат, за да ми спре въздуха и да ми свърши горивото, убежищата имат ли право да се саморазрушават...лежим, тя и аз, тя- черна котка с бяло  слънчево петно на коремчето и аз- бяла жена с виолетова болка три пръста под гръдната кост, не знаех, че боли така, не мислех, че може да боли, изобщо какво ли съм знаела, май само това, че не може да си изкуствена украса на нечия претрупана трапеза, да те сочат с пръст като уникат и да бъркат в теб като пиян клошар в спестовна касичка на дете, не че съм против клошарите, напротив, тях си ги уважавам, имаме нещо общо- студено ни е
колко още самотни нощи ще преживея...но не това питам
питам- има ли смисъл да ги преживявам
колко...или защо
но... няма "или"

image



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521389
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323