Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 22:35 - две приказки /с извинения/
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2009 22:36



тази приказка се изпълни с жени,
кукли,
но дървени,
перверзни копия на Пинокио,
Сините феи са на изчезване,
абсорбират ги ,пълни с пари,
рунтави ,рижи разбойници,
каква ти торбичка с пет златни монети,
жените родиха условия,
буквара ръждяса,
проклеха Джепето,
театъра на Брадата превърнаха в публичен дом
ала не за Любовни услуги
и табела му лепнаха
с разлика две букви:
"победил-победен",
измислиха топлите чаши със мляко
и сипаха вътре отрови,
неудобните питанки
пратиха вън
гръб да топлят със улични котки,
душите си дават за сребърен чек,
на самия Пинокио загубиха ключа
и той стана човек,
размиха боята, изстина огнището
в рисуваната зад него врата...

тази приказка се изпълни с жени
и шапка им свалям на всичките,
покланям се значи... после нали
нямате нищо против
да се върна при птичките...


***
след първата приказка
се върнах при птиците,
след тази-
ще се покрия
в другата си природа-
хищниците

и какво, че
както казва съседа,
съм умна,красива, желана,
така възприета звуча като форма
без съдържание,
колко пъти погледната бях във очите,
кой там ме откри,
пък и кой ли ги вижда,
бегъл поглед към пазвата женска
ли дава представа
колко си тайна,колко обичана,
колко мечтана...
кой ми пи от сълзите
и целува ми дланите...
тъжна усмивка в средата на устните
от всички въпроси останали...
с колко отговори подобни
бих Ви отрупала още,
за да видя как побелявате,
скришом...

извинявайте, ако не знаете,
казвам Ви,
че съм Хищник...

    image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521513
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323