Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 09:00 - ще си сменям пола
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 2040 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2009 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
реших да си сменя пола, искам да бъда мъж, за да открия себе си и да отговоря на въпросите които ме държат будна, не, това не е парадокс- хем да си  друг, хем да търсиш себе си, напротив, непонятно ми е, не разбирам много неща, живея в позицията на жена толкова години вече, минах през какво ли не, подтисках се, пусках се, мразех се, довършвах тялото до дупка, изтормозвах всеки милиграм от душата си с незададени въпроси, от тук, от тази женска позиция, явно няма да открия отговорите им и ще продължа да блъскам по собствената си врата, държейки най вероятно ключа в ключалката, но тя, ключалката, явно е ръждясала от чакане някой да почука на вратата... ето защо ще сменя пола си, явно в това е причината, ще го наместя в крачола и ще тръгна да се търся, о, не, не съм вулгарна, истинска съм, не се страхувам да съм цинична с циниците, не пестя ласките си за вятъра, но се научих да казвам дори кръвната си група ако това ще ме направи разбрана, опитах какво ли не, чудя се аз ли не се вписвам тук заради разбиранията си...имам въпроси на които явно ще трябва да отговарям сама, затова влизам в мъжката кожа, сменям органите си, пускам брада /вместо коса/ и тръгвам да се намеря, и когато това се случи вероятно ще науча отговора на тези въпроси



колко пъти трябва да кажеш на един мъж "добро утро", за да чуе тишината в очите ти след това

колко силен трябва да бъде той не за да носи крилата ти, а за да ти даде полета си

колко пъти е нужно на един мъж да провираш ръка в шепата му търсейки топлината, за да се сети да запали огнището си или поне да обгърне раменете ти

колко думи трябват, и  изобщо трябват ли думи, за да усети той, че очите му движат прашеца в сърцето ти

какво иска...какво чака...какво мисли...защо посяга да докосне, преди да е сигурен, че може да дава безвъзвратно ласки

защо парите движат мъжкото самочувствие

защо и колко задължения би изпълнил той от страх да не рухне развалината на крехкото му положение

да, определено искам да съм мъж, да срещна себе си и да изпитам това, което той би изпитал ако срещне мен, това не е реклама на себе си, защото циганката която ме хвали още е жива, но се отказа да го прави, защото съм била опърничава, по същата причина ще си сменя пола, искам да ме събужда най милото и нежно "добро утро", да знам, че има една жена която ме обича и не се страхува от тази обич, че е чиста за мен, че очите и са толкова меки  и ме пропускат в тях чак до дъното и...да, искам да съм мъж, дори да зная, че ще убия жената в себе си, искам поне веднъж да заспя прегърнат от бяло, нежно и топло женско тяло с цялата обич в него

само не зная къде оперират души

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rudebox - за съжаление..
23.03.2009 09:19
почвата в мъжкото сърце е камениста..
цитирай
2. sblasaci - за радост обаче...
23.03.2009 09:24
жената е влажна точно по тази причина

поредното разминаване- "желая, но..."

защо
цитирай
3. dennis - брях,
23.03.2009 09:38
...аз пък си мисля, че такива като теб са на изчезване, така че - я по-добре си остани жена все пак ;))
цитирай
4. rustam - Тебе
23.03.2009 10:22
май някой много те е наранил....
Ще мине.Просто не си го срещнала.
Не е нужно да минаваш под дъгата, този който ще чете погледа ти е някъде наблизо.
цитирай
5. анонимен - Всъщност
23.03.2009 11:37
във всекиго от нас има по двата пОла. Просто трябва въображение.
цитирай
6. blackie - нямам думи
23.03.2009 12:27
това е най-добрият пост,който съм чела...

ем,какво да ти кажа,аз,защото прозрях всичко,което ти сега си прозряла,се отказах от мъжете и тръгнах по жени ...

да ти кажа-там е мн. по-лесно ;)
цитирай
7. mupo - Интересен факт е че точно този мъж на ...
23.03.2009 21:25
Интересен факт е че точно този мъж на който се опитваш да подстажеш какво изпитваш никога не го забелязва, но всички околни го разбират за 2 секунди .
Мъжката част ще загубим много ако минеш на отсрещния бряг ...
цитирай
8. ironfrog - Като него ли?
23.03.2009 22:05
Като мъжът от картинката ли искаш да бъдеш?Знам едни такива очи не искай да са твоите.
цитирай
9. sblasaci - ***
23.03.2009 22:10
очите на този мъж са моите женски очи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517994
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323