Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 23:06 - тази вечер видях падаща звезда
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 405 Коментари: 0 Гласове:
0



тази вечер видях падаща звезда, не се запитах нито откъде идва, нито накъде отива, нищо не се запитах, дори забравих, че трябва да си пожелая нещо, промуших се в дирята и като над дъга и извиках "иии...падаща звезда...", да не мислиш, че ме чу, да да, друг път...заговорих бързо и неритмично в слушалката на телефона, насипах думи , думи, думи, и...няма "и"...вървях по тясната алея на парка и слушах как ушатите сови у-кат в клоните на единствения бор в парка, не им пукаше, че съм видяла падаща звезда, разказваха си нещо мишешко,сиво, но топло..."у...у...у..."
прииска ми се да съм сова, като неизречено желание ми се прииска поне за малко да съм част от нечие ято...при ятото
свих се в якето, потта от тичането леденясваше на гърба ми, забила глава във върховете на маратонките вървях, вървях, без да зная откъде, без да зная накъде...

звездата отдавна беше изгоряла в атмосферата, когато се сетих да си пожелая нещо

image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518330
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323