Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2009 08:58 - защо се отказвам да си сменям пола
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 395 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2009 09:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
защото не съм риба, не съм хлъзгава и лепнеща
защото шията ми е не е срастнала с бедрата, но е също толкова чувствителна
защото не дишам с хриле

защото не се научих да лъжа
защото имам златни обеци

има толкова студени жени и толкова наранени мъже, защо доброволно да се превръщам от болкава жена в тъжен несигурен мъж, нима по малко ще ми се къса чергата и ще мятам по малко парцалоци надрана душа с вик към слънцето, с молитва към облаците и с очакване към небето, а и имам толкова неизваляни дъждове в пазвата си, още ми е жива мисълта да бъда обичана и прегръщана и зная, че някъде има мъж, който също желае да бъде обичан и прегръщан, а когато съществуват огледални отражения е недопустимо да не бъдат в Едно огледало, не може така...просто не може...няма огледало, което е двустранно, всичко се случва от едната му страна- и мястото, и времето, и цветята, и вдишването...
затова ще си остана жена още известно време, ще поживея, мъчейки се да подтискам себе си и мислейки, че така е вероятно да дочакам съществуващото ми отражение, а колко е вероятно да се случи и Бог не знае, питам се обаче, какво ще остане от мен чакайки чаканото и подтискайки неочакваните си пориви да съм очаквана, ще ми останат ли неугаснали светулки по пръстите, когато отражението ми се реши да се огледа в зеленосиньото на очите ми, ще имам ли очи, за да му кажа "дочаках те, нежен..." 
ще имам ли сили да го дочакам
а Бог си мълчи по въпроса, то какво ли има и да каже щом съм се разприказвала толкова

не съм студена риба, но съм хлъзгава и лепнеща от желание
шията ми  е бяла, топла и недокосната
дишам с очи
казвам това, което усещам
усещам повече от това, което казвам

защото имам златни обеци

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518515
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323