Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2009 22:42 - change
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 396 Коментари: 0 Гласове:
0



на ръкава ми
запад,
на мястото на сърцето
бял камък,
дано да се стегне
в юмрук
и да спре
пеперудите,
по миглите
сладки сълзи,
на гърба ми
следи,
аромат
от поникнало жито
в което
по гръб съм лежала
с очи във очи,
от кое да не ме заболи...
убивам посоките,
спирам прашеца,
сълзите навивам
на стегнато гранче
и връзвам косата си с тях,
аромата на жито
покривам
със чужда ръка
и права стоя...

очите се спряха
излели цвета си
в студена вода


                image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521759
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323