Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2009 17:36 - ще бъда жената, която ти не познаваш
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 1029 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.03.2009 22:19


ще бъда жената, която ти не познаваш,  докато чакам охлювите да галопират по сухите ти ливади, ще прибера гранчетата нежност в най дълбоката кошница и дано Бог ги опази от молците, цвета на очите си няма къде да дявам, защото не ми остана кой знае колко от него, в чие огледало ще се огледаш...
ще бъда жената, която ти не познаваш, докато чакам да  чуеш тихото шумолене в делвата на сърцето си родено от сипещите се прашинки мое присъствие,  докато чакам да падне господството на здравия разум над сетивата
ще бъда жената, която ти не познаваш и ще почерпя покорството си с връхлитащата ме лудост, още преди да помисля вече ще беснея проблясваща в бяло на първия дансинг  и неговите цветни пилони докато капна от умора, докато свия рамене и се отпусна пропадаща на стола в ъгъла, където ме чака...
ще бъда жената, която ти не познаваш, докато времето ме промени толкова, че изгубиш чертите ми и само същата мъркаща в краката ми котка ще ти припомни, че зад тези браздички от сълзи край очите се крие беса ми, дори да ме срещнеш ще ме познаеш ли, докога ще бъда жената, която ти не познаваш...докато ме забравиш ли...
бях жената, която познаваше, някога...или никога вече, по улиците ми тичат изгубени къщни псета с каишки и имена върху шиите и вият за топлината ми, ти пулсираш в трапчинката зад ухото като половинка пауза, ала изсвирена forte в близката далечина, жената, която  усука около теб  изтича през теб, прелива от теб, защото сухотата ти не може сега, точно сега, да я попие
ще бъда жената, която ти не познаваш, толкова дълго, че ще се запозная със нея
тогава кой ще ме запознае със теб

image




Гласувай:
0



1. gauri98 - много, много ми хареса! наистина ...
29.03.2009 17:42
много, много ми хареса!
наистина МНОГО!
сега ще прочета и останалите ти постове и подозирам че твоят блог ще ми бъде един от любимите !
Поздрави :)
цитирай
2. nikikab - Днес намерих своето скрито съкровище
29.03.2009 17:54
Снимката, "ще бъда жената, която ти не познаваш..." и клипчето!!!

Благодаря ти!
цитирай
3. cefulesteven - Много, много е силно. Много поезия, ...
29.03.2009 17:55
Много, много е силно. Много поезия, много страст. Думите на самата граница на екстаза, без да изпуснат юздите на смисъла.

Страхотно е.
цитирай
4. анонимен - нямам думи!
30.03.2009 09:46
мисля,че никой не може да каже нищо след теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518110
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323