Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2009 17:35 - един ден, когато порасна
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 666 Коментари: 1 Гласове:
0



един ден, когато порасна достатъчно, за да не вярвам в бонбоните в очите,  ще си купя каравана и кон
каравана, за да има къде да държа чадъра си  и да се ядосвам, че пак съм го забравила на излизане
коня, за да ми тегли караваната, в която ще стои чадъра, за който ще се ядосвам, че съм го забравила, когато завали дъжд
няма да ми трябва увеличение на заплатата, защото коня ще си е на естествено гориво, а и няма да зъмърсява оклоната среда
караваната пък ще си я спирам където искам и докато кончето пълни резервоара с зеленийки аз ще лежа в теменужките и ще наблюдавам как забременяват от слънцето, как наедряват и тръскат главици, как птиците ловят вятър с крилата си и играят на криеница с повея, а той, повея, си мисли, че ги държи реещи се в небето, после, когато теменужките родят кутийките със семенцата си, а птиците и повея най после се разберат кой кого лови-държи и кацнат на поляната с теменужките уморени от гоненицата, ще си яхна коня и ще подкарам караваната към следващото място, където не ми е мястото, докато открия между небето и земята това място, на което ми е мястото, и така ще обикалям местата на които не ми е мястото на гърба на коня, който дърпа караваната, в която е чадъра, който ще забравям на всяко излизане и ще се ядосвам на всяко  мокро връщане...кръговрат с ключалка на шията ми

един ден коня ще остарее и ще спре да ме носи на гърба си, тогава ще гледам дълго влажните му очи докато той умира, ще го галя по потните рамене, ще целувам бърните му и  ще умирам с него
един ден караваната ще ръждяса и ще спре да бъде мястото за чадъра ми, тогава ще я погледна за последно  и ще ръждясам заедно с нея
един ден ще се сетя за чадъра си, ще го взема, но няма да има смисъл да се пазя, защото всички дъждове ще са ми приятели и ще валя заедно с тях, а чадъра ще е ненужен и аз ще стана ненужна като него
един ден, ако не открия мястото си между небето и земята, ще си измисля мои земя и небе и място в тях, за да има къде да умирам, ръждясвам, ненужнотея и тогава, на мястото, където не ми е мястото, ще стана измислена
един ден, когато порасна, ще си купя каравана и кон, защото тях няма да мога да ги измисля и поне веднъж ще имам нещо истинско преди да се превърна в измислица

image





Гласувай:
0



1. dennis - ?
01.04.2009 00:23
измислена...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521697
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323