Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2009 09:33 - заключена
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 364 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.04.2009 09:34


заключвам те,
заключвам те във себе си
пристрастна
към очите ти
към ноздрите
и пръстите
със меки наконечници във края,
заключвам,
за да мога да те нося,
тежи ми липсата
на здравец в огън,
ръцете ми,
забъркали безброй сладкши,
от вътре,
върху ивиците на смеха
на теб миришат,
а толкова ми е студено,
и ме боли коляното
от тичането срещу теб,
заключвам те
и пак е празна стаята,
изобщо
ще имам ли за някой ден
зигазаговите ти ръце,
не съм си купила
ни дом
ни скъпи паравани,
не съм се скрила,
ала замълчах,
умирайки по малко, постоянно,
се питам
ще ми повярваш ли
когато и да е
че има болка
във напъпилия смях...


image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516842
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323