Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2009 10:33 - тъжно, но факт
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 519 Коментари: 1 Гласове:
0



понякога, само понякога, ми се иска да мога да дам повече радост отколкото мога, сякаш това ще ме разтовари от болката, сякаш давайки радост ще  трансформирам болката в малко бяло   млечно облаче, което ще отлети поне за известно време да излее пълнотата си някъде  другаде, но с обратен знак, като неравенство в чужда полза

понякога, само понякога, когато разбера, че гласа ми или лицето ми са доставили мъничка радост, че нещо е затрептяло отвътре на някого, за кратко се кротвам уморена от всички тъжно разкъсани парцали от кокичета, някак си ме отпуска онази свивка дето ми свива предсърдието и изравнявам налягането  в двете камери, ей тогава как ми се тича боса...

понякога, само понякога, си мисля, че е време да се погледна в огледалото и да поискам да зарадвам и себе си, но само понякога, през повечето време оставам като капчица върху перо, която се търкулва по средната му нишка и оглежда стръкчетата му в себе си, но няма сили да спре за почивка, просто се търкаля, търкаля...а  човешкото перо не е толкова голямо, за да стигне за един живот

моето привършва

понякога, само понякога, се радвам да радвам...но се страхувам да пожелая да остана радостна, защото перото ще свърши преди да съм го пожелала
... или радостта ще си тръгне преди да съм я усетила

image






Гласувай:
0



1. nikoray - понякога
22.04.2009 12:53
"понякога, само понякога, си мисля, че е време да се погледна в огледалото и да поискам да зарадвам и себе си ..." направи го :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518154
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323