Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2009 18:32 - анонимен портрет
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 380 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2009 18:42


не мога да се меря
по красота със нея,
която и да бъде тя

косата ми не е тъй дълга
да те омайвам и оплитам,
като във пухени валма

очите ми не са небесни,
че да ти дават полет
и вятър в меките крила

ръцете са обикновенни,
не са ефирни като нейните
ни толкоз нежни

дори не съм жена

съпернича на лудо биле по замръкване,
отрова съм натрупала в пазуха
и хищни са ластарите ми вчерашни
настръхнала, наострена съм цяла,
не съм божествена, не съм импала,
родена съм по залез, в добите, когато
вещугерите пили са омайниче
от дъбовите бъчви в нечия маза,
и клен не ми е дал сиропа си...
във мътрвата коприва е раждала сърна...
отровна съм, заразна, непосилно тежка,
в ръце не мога носена да бъда,
тежко и горко на опитващите...
очите ми сладнеят, като бонбони,
ситнежно трябва да се гледат
не в заден джоб омекнали и разтопени
а в шепи-
в междупръстие и вени


                          image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518577
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323