Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2009 21:28 - объркано, полуголо, разкрачено
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 436 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.05.2009 21:32


осъмнах четиристишна
с една единственна ценна идея
/ако може да е ценна илюзията/
да ти напиша писмо

но пощенски гълъби няма
а и да открия такъв той едва ли ще те открие,
в писмото,
което не ти изпратих написах, че

свита на какавида  предчувствам метаморфозата
опъната на   въже тръскам грива от потни чаршафи
завита съм на спирала от необязден копнеж
разкъсана съм като листенца от неразцъфнала в жълто липа

диванетата в мен са упоени от болка
беса ми за неограничение е приспан
ако можеш да ми изпишеш антибиотик
нека е силен...като за смърт, непознат

нелогично съм се разписала, посреднощ
неподредено, разхвърляно, полуголо, разкрачено,
не съм искала мляко от пиле
искам да ме обичаш

ето...объркана четиристишна съм
като божа кравичка пред Разпятие на Азазел
а имах някъде посреднощ ценна идея
за някакъв гълъб...за теб, в частност за мен

май се съмва, щом детски писък разцепи небето на три
седнала съм по турски, в леглото
и ти пиша на ум, неизпратено, просто така...
Господи...не  ми се осъмва...

ала Бог няма поща и не разбира от женски писма

image






Гласувай:
0



1. dennis - абе, понякога си мисля,
14.05.2009 07:48
че ви е "присадил" тук чак от другия край на Вселената - да всявате смут, учудване и неразбиране :)))

....много силен стих!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516900
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323