Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2009 22:52 - приказка от улейчето между гърдите ми
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 657 Коментари: 2 Гласове:
0



беше за завиждане, струйчица пот между гърдите ми...топла, сладка, лепкава от влагата във въздуха, ухаеща на окосена трева, портокал и още нещо, което и аз не мога да определя, вървя, изчислявайки разстоянието от крачка до следващата, а той се промушва изпод мокрия потник и си играе на охлаждане и затопляне с гърдите ми, гъделичка капчиците пот, те се търкулват от смях по кариерите  надолу, надолу, надолу...там, където се събират всички женски сокове, после се връща с жълта коластра по устните нагоре, към раменете  и смешно се завърта на пети около облото им, това движение ме разхлажда за кратко, но после, пламнала от умората, очаквам още и още и още...той явно разбира това, защото изневиделица близва с хладен език горната ми устна, обира всички ситни капчици от нея и се шмугва нетърпелив в улейчето между гърдите, като по детска пързалка, само дето не пада по дупе долу, а се държи с мокри пръсти за всички издатини, които среща и накрая  стъпва на крака в най ниската ми точка, оглеждайки се победоносно, преодолял още веднъж  падовисочините ми...той, вятъра, е скитник, отсяда при мен когато му домъчнее за жена, не го връщам, хубаво ми е с него, никога не обръща ключа в ключалката си и никога не иска разрешение да се видим, отначало се сърдех, когато изневиделица се шмугваше в пазвата ми, смятах го за леко нагъл, но после му свикнах, имах нужда някой да оближе потта и умората от гърдите ми, а той го правеше без да търси отплата, за мен го правеше, ей така, просто на игра...необръснат скитник, понякога леко боцка, небрежен е към  външния си вид...харесва му да беснее в ъгълчетата ми, а на мен ми хареса докосването му, нежно е, дори го търся, когато си тръгна уморена от стадиона...той ме чака, пресреща, като вярно куче, но не за да ми пада на колене, нито  да ме ближе лицемерно и  лигаво по ръцете, а за да ме приласкае, да ме прегърне
за завиждане е, толкова пъти е надниквал в пазвата ми, а аз не зная колко пропасти има там, няма как и да го питам
трябва да получа разрешeние за аудиенция при скитник

   image
 





Гласувай:
0



1. dennis - освен другото, това ми напомни и:
16.05.2009 13:30
"Защото дъхът на живота е в слънцето, а ръката му - във вятъра."

Д.Джубран, "За дрехите"


...но ти май тичаш по тъмно ;))
цитирай
2. sblasaci - ***
16.05.2009 16:40
той е един, независимо от светлината
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518320
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323