Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 22:26 - отрова с копчета
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 314 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2009 22:28


върху отровата си копчета приших
да можеш със ръка да ме откъснеш,
да разкопчаеш себе си
преди да ме родиш
и всяко мое остро жило
във цвят от бъз неделно да превърнеш,
шокиращо разтворена,
оголена до пъпа
размекната на купичка със пепел,
разгъната на остро,
в което да потъваш
и копчета, които да облизваш,
да отпечатваш върху мен дъха си,
а после,
като хартия обгоряла от измислици
с един единствен знак
за злато сред трева
да ме разгръщаш...
не се плаши,
отровата си ще сподавя,
ще попреглътна,
копчетата  бегло ще пришия,
към себе си ще вирна цветове,
ти просто ме вземи във шепи
и разкопчай ситнежа ми с ръце
преди да изтече
отпуснатото ми от някого 
тъй кратко време...

отровата във мен
неразкопчана от ръцете ти
единствено душата ми
за жертва ще приеме


         image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521681
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323