Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2009 22:16 - писмо до неизвестно другарче
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 595 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2009 22:43


мило неизвестно другарче,
аз се казвам  шайни, живея в град смехотвор в смехотвория
аз съм на 9-10 години, обичам да събирам цветя, но някой друг да ми ги откъсне, защото когато късам нещо плача, независимо дали е цвете, тревичка, ръката ми или късче сърце
обичам да играя боса по тревата на различни игри, мога да тичам като конче, да се въргалям като мравчица помъкнала зрънце, да се правя на пъпка, да обгръщам с ръце облаците наужким, за да ги топля, да лежа в тревата и да търся в небето лицата на хората, които обичам, защото тези дето ме обичат нямат лица, защото няма такива
мило неизвестно другарче, в моя град е много хубаво, тук има градинки със сини теменужки сред които нарочно са насадили и жълти, станало е пъстро като детска рисунка, но аз не умея да рисувам, госпожата ми каза, че пиша хубаво, но никога няма да има кой да ме чете, защото съм била вятърничава и съм виждала всичко живо, в моя град хората си мислят, че разбират нещо за другите хора но аз си мисля, че никой нищо не разбира, защото на лудия чичо красьо му се смеят непрекъснато, а  леля даринка, дето е душевно болна, я псуват, пък чичкото е много готин, той поздравява всички хора със "здравей", лелята пък се храни с изхвърлените зад големия супер стоки с изтекъл срок на годност и е много хубава, а на мен ми е жал за нея и като ми дадат стотинки за закуска аз и ги давам понякога да си купи и тя кафе като белите хора в нашия град
какво да ти кажа още, мило неизвестно другарче, кръстена съм шайни заради светлото дето излизало от мен, но аз не съм го виждала, така казва едно приятелче дето си играем в пясъка с него, имам и още едно приятелче, ама с него не мога да си играя толкова често, защото майка му е много строга и го прибира точно когато се съберат всичките деца, а пък то само гледа с еййй такива големи очи като на щурче и му се плаче ли плаче, третото ми приятелче пък иска да си играем, но се страхува от мен, защото си има вече друго приятелче и то го бие даже като види, че ме гледа, а моето приятелче само пита "може ли да си поиграя с онова момиченце" и все му казват "не" ама то пак пита,  пък аз нищо не искам от приятелчетата си, само да ме поглеждат от време на време...
та така, мило неизвестно другарче
пиша ти, защото съм наказана да стоя у дома, защото вчера се спрях под една акация с цъфнали червейчета и се обадих от един телефон да кажа колко е хубаво дървото и навъртях много парички на сметката и сега съм наказана, пък дървото просто искаше да разкажа на някого за него, защо не ме разбраха не можах да разбера, и сега не мога да си играя с децата, пък и те нещо не искат да играят с мен, защото не съм можела да се усмихвам и съм била все тъжна, ама това не е вярно, аз мога да се усмихвам, но трябва да виждам очите на другарчето си
ще ми бъдеш ли приятел, мило неизвестно другарче, обещавам, че ще ти пиша  не много дълги писма и ще ти разказвам за моя град смехотвор, в който всички се смеят, ама не знаят защо го правят, сигурно заради паричките, дето им ги дават за закуска и си ги харчат сами, или пък се смеят, защото имат по едно  две другарчета и ги стискат за гушките докато си играят с тях, не че на тези дето ги стискат им е смешно, ама те сами си стоят и чакат да ги стискат
време е да спирам, мило неизвестно другарче, стига толкова съм ти пречила, пиша на теб, защото татко ми каза, че неизвестните другарчета са нещо повече от приятели, а аз не зная какво е това защото си нямам и приятели, и май не искам и да имам ако ще ме стискат за гушката
ти ще ми бъдеш ли нещо повече от приятел, мило другарче
обещавам, че ако ми станеш нещо повече от приятел ще ти дам стотинките си за закуска, за да купиш на приятелчето си, ако имаш вече такова, златно герданче, чух че било модерно и скъпо, ще ти помогна да събереш парички, само ми стани нещо повече от приятелче
аз ще се уча да те обичам

с поздрав
шайни

до другия път
пиши ми

image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bimbo163 - Поздрави за написаното. . . . . ми...
21.05.2009 22:21
Поздрави за написаното.....мислим в една посока!!!!
цитирай
2. darkenedangel - Приказна си...
21.05.2009 22:25
очароваш ме всеки път, когато те чета...

http://www.youtube.com/watch?v=I42c6RP04xU

Живеем в затворен алчен свят --
който учи всяко момиченце и момче още от дете --
как да спечели възможно най-много,
а после да разпилее всичко със замах.

Създваваме хаос от кредитни карти
харчим пари, които дори не притежаваме!
Наше верую е да прахосаме всичко --
Всяка неделя на пазар в мола...

Все не ни е достатъчно
Винаги искаме повече
много повече от преди...
Така че води ме към най-близкия магазин!

Чуваш ли звънчето?
Кара те да запееш
Толкова омаен звук – звън!
Пръстени с диаманти
Щастие струи от там..
Ще си живееш като цар...
обграден с толкова вещи и пари..

А когато удариш дъното – изтегли заем!
Ипотекирай двойно дома си.
Консолидирай дълговете си,
за да можеш да си позволяваш повече --
докато накрая ти омръзне !!!

Хайде да се помотаем!
Излизай от джобовете
знам, че имаш...
Размахай щедро портфейла...
Звън !!!

и аз навеждам тъжно глава ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516994
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323