Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2009 22:57 - пръсти с бели череши
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 400 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2009 22:57


искам бели череши...обичам ги, нависнали са като едри двойни гроздачета в лятната пола на майка си и жълтеят коластрено бели, само на пъпа им мъничко бледорозово, като оченце от сладост по кожицата, най пълното кърмило на плода във върха му, мирише на сладко под тях, ухае на желание за сок толкова много, че устата ми се налива и преглъщам, преглъщам...а те се полюшват върху клона на една педя от височината на протегната ми ръка, толкова, колкото да ме накарат да подскоча и да ги стигна, но няма да подскоча, ще почакам докато на тях им се прииска да се потъркат в устните ми, да станат част от живеца ми, да пропълзят по всичките ми надолница сладникаво лепкави  и да оставят по лицето ми влажни дири от сладките си върхове, като охлюв по росна трева, да светкам от сладост...бели череши...преглъщам ги мислено, усещам как се наливам със сок и жаднея ли жаднея за тях, но те висят на най ниското високо клонче...ще почакам, въпреки, че нямам време,стъмнява се, ще постоя и ще ги погледам в синьозелено после ще им обърна гръб и ще си тръгна, така, както винаги правя, ти ще пищят след мен, от желание, от болка, от искане...аз ще реша дали да се върна- обърна, аз ще реша дали да ги вкуся или да им дам да ме вкусят, дали да посвирят на мен или да си сваря сладко от бели череши в най дълбокото си чекмедже, на първия ми етаж, по женски кръстосала крака пред мъжкия огън, мое ще е решението, не на върховете на пръстите...какви ги говоря, какви пръсти...бели череши искам...меки, топли, сладки, желаещи ме, като върховете на нечии пръсти...пръсти бели череши...искам ги

                              image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521677
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323