Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 00:01 - причини под дрехите
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 600 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2009 00:13


под дрехите ти са всички причини да плача,
всички причини пак да те търся,
вички причини още да чакам,
не в златната ти игла
за единствения костюм, който
обличаш само във официални случаи,
когато е нужно да бъдеш мъж от класа
и да показваш морално, етично и всякакво поведение,
не  в скъпата змийски ошарена вратовръзка,
която виси като сдъвкан птичи език...
на голи гърди
е мъжа
когото избрах,
между мак на пъпки,
дете на порастване
и пера на птица
прошарили мекото на косата...
не, не съм дама,
не съм твоята финна любовница,
не умея да се държа елегантно,
като паяжина светкаща в бяло съм
паднала от тавана
право във чашата ти със скъп алкохол
и промушила нишки през илика на панталона ти,
незакопчания,
обвила пръсти около рамото,
впила устни в очите, непостоянните...
под дрехите ти съм,
при всички причини да блъскам стената с юмруци
и пияна от собственото си гневно безсилие
не да крещя,
а да шепна утихваща,
че тъча персийски килими от своите нишки
и ги шаря със слънчогледи и мак...
имам толкова много причини
да си свия кълбото и да си тръгна
и само една да остана...
под дрехите ти е меко и топло,
гнездо има там,
кошер за паяк,
мед за оса,
ластик за нишки,
стръкче трева,
аромат на перо
и твоя причина да искаш
да имаш всички харесвани дами, жени
и само една,
единствена,
точно на мене да кажеш
"искам те...остани"


                              image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - !!!
21.06.2009 09:36
странно колко близко усещане имате.........
странно е как се повтаря - мен са сравнили с паяче и паяжинка ...веднъж, отдавна, много преди...........жена беше, друг доскоро не беше влизал в душата ми..........
странно е, че си позволявам да пиша след този стих.....по-скоро нахалство е.
Благодаря, ще си го запазя, защото!
:)

цитирай
2. bovari - опитах се да откъсна нещо от цялото
21.06.2009 11:46
не успях-всичко е!
това е моят стих!
sblasaci, благодаря.
ще взема да изпуша и аз една лула....макар че ми костваха много усилия да спра цигарите:)
Хубав ден!
цитирай
3. анонимен - BLAGOSLOVENA
07.07.2009 22:21
blagoslovena da si ,che si napisala tova,blagoslovena da e takava lubov.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517946
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323