Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 19:07 - споделено "не знам какво си"
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.06.2009 19:29


не, този път не съм аз, думите приличат на моите, но не са, това е част от живота на една жена, която познавам, в душата и се случва...оставям на вас да видите какво, ето...


***
Тихо е.
Сиво,пусто.
Само студена въздишка обхожда душата ти
и отронва последните листи живот.
Тихо е.Празно...
Чувстваш се малък и свит-жалка топчица в нищото.
Осъзнаваш как си мислил, че имаш нещо,
което всъщност никога не си имал...
Мечтал си на сън, а не си сънувал.
С отворени очи вперени в живота
си търсил онова, което си искал.
Прегръщал си илюзията,смятайки я за истинска и
разтваряйки ръце виждаш, че там няма нищо от това,което искаш.
Оглеждаш се с парещ поглед, за да пробиеш празнотата и да намериш,
това което те изгаря.
Намираш го...а то не е твое...
и пак се свиваш с надеждата от теб да не остане само пепел.

Път

Настръхнала вървя по пътя,който сама съм избрала.
Свила съм ръце в джобове и стискам мечтите си.
Вървя боса по вече окосени ливади
с цветя някога живи...
Добре, че боцкат ходилата ми и ми напомнят,
че Аз съм жива ...
Гледам в краката си, за да не сбъркам посоката
или да не хукна назад, защото няма къде да се върна...
Още в началото обърках пътя,четейки указания от страници,
които не са написани.
Вървя задъхана само за да не спра и стискам силно мечтите си...
Нали съм тръгнала да ги намеря...
Толкова се старая, а вече не усещам краката си...
И пътя се губи...
А имаше ли път или аз самата отдавна съм се изгубила...

     image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518452
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323