Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2009 23:08 - из "неписания дневник на една пияна жена" - тридесет и пети
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
тридесет и пети - числително редно или числително бройно...не, не, не съм дата, по скоро бройно, случайно попаднало в нечии напътствия за ползване на пътеводител, някакво си бройно число, числително, бройка, нищо повече, може с него, даже е желателно, защото е на повикване безотказ триста шестдесет и пет дена в годината, а може и без него, когато пречи за изпълнение на задълженията, въпрос на избирателна елиминация и още по избирателно желание, не ми се налага да изпадам от действителността си, за да зная това, наредена съм в някава класация, в която всъщност не се класирам, защото не фигурирам, не мога да легна по гръб с очи към небето, все дати ми се привиждат, не мога да легна и по очи, все на земя ми мирише, и ме тегли към нея, тогава къде да легна...или да лежа сама или да лежа със всеки, а не искам така, тогава какво искам, аз и искането едно и също ли сме, щом аз зная къде е дома ми, а искането знае, че сега не е у дома си, но не смее да го признае от страх да не пропусне някое от наложените платежни или някое доброволно задължение...ей това не го разбирам, сигурно защото от употреба и време са ми се изгубили разбиранията, останали са само усещанията, а това, че се чувствам като копринена кърпа с която са забърсали утайки и съвсем случайно са повлекли като използвана тоалетна хартия подир стъпките не е нищо ново, сигурна съм, че има и други, които се чувстват така, но се страхуват да си го признаят и разпъват устни в порочни усмивки, сякаш знаят какъв е пола на костенурката, дето ги е  нацвъкала точно в този свят и точно в този вид, на четиридесет години  да ти отнемат магьосническата шапка поради некадърност да докажеш себе си и желание да правиш магии, въпреки,че в радиус от стотици километри няма нито едни магьосник, и въпреки, че целият ти живот се случва в точно тази магьосническа шапка, е изкуствено убийство, нещо като да живееш във фотоапарат и да рисуваш всичко, което собственика му вижда през него, но в един момент да ти свърши синьото, после жълтото, после червеното, после...после всичко да ти свърши, дори звуците и ароматите, накрая да няма нито черно нито бяло от теб, защото собственика е снимал, снимал, снимал и нито веднъж не е заредил касетката ти с бои и така сам е унищожил  цялото твое време престой на служба във фотоапарата, защо ли съм толкова странна сега, вероятно защото съм пияна, въздуха е от вино, всяко вдишване на ликуващо пируващото за моя сметка, не къде да е, а на море, време ме пробожда...казах ли, че мразя времето, споменах ли, че условието да го преживея е да бъда лека жена...май не...е, споменавам го...майчице, този въздух така тежи, винено отровен, а гроздето още не е набрало сили дори...но е така, вероятно, защото съм тридесет и пети, дата, която помня от детството си, че не съществува в календара, дата, с чието присъствие трябва да се внимава, но нали не съществува, тогава...тридесет и пети май, тридесет и пета, тридесет и пети, поредно бройно, бройна, бройка...има ли причина да ме има, освен конците

                        image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518447
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323