Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 22:42 - стига си ме обичал господи
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 562 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2009 00:12


не искам вече да ме обичаш господи
не искам да ме носиш в ръцете си
стига ми праща такава любов
дай я на някой лъжец да я носи
не искам да ми показваш
че съм заслужила обичта ти
намрази ме поне за ден
ако не за година
нека поне тогава живея усмихната
стига ми болката от обичта ти
стигат ми левите ти целувки
намрази ме господи
много те моля
да пъпа ми стигна твойто обичане
от обич такава заспивам
сама и гола
от обич такава умирам
все така необичана
хайде от мен отвърни си очите
има други желаещи милостиня
пусни ме да бъда кучката в двора ти
дай ми кърпа да бърша  пода
стига ме милва на сън и на яве
не искам ласки такива измислени
върни ме в кучкарника
вълк ми прати
да му вия в ръцете
да му ближа очите и плешките
да му разкъсам дрехите
и всичко човешко
не искам да ме обичаш господи
нарежи ме на късчета
дай ме на стръв на гладните псета
остави ме да бъда излишна от шепата ти
какво толкова че ще ме изпуснеш
хвани си някоя друга обесница
остави ме да бъда кучка
та да има смисъл да коленича
когато му дойде времето
пред нозете ти босите
да поискам да ме приемеш на аудиенция
и тогава
с еднопосочен билет пред портата ти
обичай ме колкото искаш
сега остави ме да бъда себе си
имаш толкова много хора
дай на тях болката от твойто обичане

image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikikab - Не знаеш какво искаш, мила моя, л...
25.06.2009 22:47
Не знаеш какво искаш, мила моя, любима блогарко
цитирай
2. sblasaci - който разбрал- разбрал
25.06.2009 23:00
"Господ праща изпитания на хората, които обича"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521428
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323