Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2009 22:02 - в темелите- греховете ми
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 337 Коментари: 0 Гласове:
0



ще градя храм, храм на душата си, но съм бедна, като черна циганка от тротоара, клекнала над единственото си богатство- напечена под нозете и плочка, бедна съм, името ми е проклятие, научено веднъж не дава покой, докоснато не може да бъде приспано, усетено не може да бъде благословия, върти се в мислите, изплува в ръцете, притваря очите, влачи думите на опашката си и задължително влиза в активня речник като съществително нарицателно за светлина, топлина...бедна съм, а искам храм да градя, да коленича пред тялото си или да разкъсам със зъби сърдечните му парцали и да го помоля да я пусне, нея, душата ми, или просто да си тръгне, да заживее  извън всички сутрешни роли и вечерни маски, ще продам тялото си, ще си купя камбана и на първия хълм със стъклен кръст  ще вдигна кулата и, от там да звъни, от там да люлее с най ясния звук облаците чак, в темелите и ще положа всичките си грехове, дори тези, които ще извърша след като подслоня някъде душата си, защото какво ще остане от мен без нея...в мъртвото ми тяло ще върлуват вихрушки от грехове и за всеки ще получавам достойно възнаграждение, а една кула ми стига...тогава ще пиша приказки, приказки за  това , как се градят кули с грехове в темелите, ще ги четат хората и ще питат "тя егоист ли е..." колкото повече съгрешавам толкова по скоро ще построя храм на душата си, ще напусна мъртвото тяло с нея под мишница и ще заживея отвъд стъкления кръст...колко много "ще"...
не, не съм егоист, продавам тялото, за да си купя камбана за храма на душата, нищо, че в темелите на кулата и ще има грехове, нищо...когато и дойде времето тя ще звъни  на два гласа, камбана в камбана, греховете ще са езика, душата - пазвата и така облизана отвътре ще има най ясния звук на света, този звук няма да се чува, ще се усеща, само друга подобна камбана би звучала в хармония с моята, друга, с грехове в темелите, камбана в камбана...душа в чистото, чисто в душата
само не зная откъде да започна, научи ме да греша, не- да съгрешавам ме научи, посочи ми кой смъртен грях да извърша и коя заповед да наруша, трудно ми е да решавам сама, а и не зная дали не съм вече сгрешила, кой казва кой е праведен и кой не, как се познава...научи ме да съгрешавам, ще строя храм за душата си, а съм бедна, трябват ми грехове за темелите...


                   image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516967
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323