Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 22:35 - наужким желание
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 313 Коментари: 0 Гласове:
1



тази нощ ще съм толкова далече

не приспивай светулките
дай на фенерчетата им по една светла звезда
нека наужким да си припомнят пръстите ми
после тръгни по следите им
в тревата има нощна роса
не бързай да се прибираш
мене ме няма
само зеленото от очите ми още лежи на стената
остани дълго навън и почакай дъжда
идват облаци от североюг
а под мишниците им  вятър
заради тебе го сплетох на плитка и му вързах крилата
така
че да стигне до там недокоснат от никого
да ти разкаже с пълна с миглите ми уста
как се среща денем слънцето със луната
някъде над скалите някъде под земята
тази нощ тръгвам да търся  тежка вода
с нея ще гоня дивото в мен
за да стана питомна светла добра
ти не заспивай
в този сън не си ме сънувал
няма как да ме срещнеш като див заек насред града
остани буден за да ме върнеш
ако
да не се връщам реша
затвори си широко очите преди кръстопътя
откъдето мирише на загубване в ситна прозрачна мъгла
аз съм тръгнала вече
а ти...
тази нощ ще съм толкова близко до тебе
сякаш не си бил далече преди
не си лягай сам
поизчакай ме влажен
вземи аромата на душната нощ под завивките
полюлей ме на ужким обгърнал раменете ми със ръце
тази нощ ме поискай като гладно дете
за да поискам да спрат потоците на сълзите ми
наужким  целувай ръцете наужким милвай гърдите
и прегръщай 
прегръщай
истински
само
очите

тази нощ ще съм толкова много далече
че наужким дали ще се върна незная

тази нощ ще е различна
от далечето ще ме усетиш
за да се върна ненаужким трябва просто да ме желаеш

                           image






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518098
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323