Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 22:45 - сделка за тяло
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 1352 Коментари: 11 Гласове:
3



не съм жена, физиологията ми само е такава
не съм и мъж, физиологията ми не е такава
какво е физиологията пред стъклените топчета на душата, които нямат пол, нямат страх, нямат желание, просто са стъклени и техни са цветовете на дъгата, исках да сменя пола си поне за ден, за да го преживея в онази физиология, която смятах, че мога да управлявам,  да и покажа себе си,  да ме види през моите очи, отказах се, защото стъклените топчета нямат физиология и нямаше да направя нищо друго, освен да докажа, че желанията ми са ръководени от тялото на жена в мъжка кожа, не мога обаче да стоя  и в този си вид, нещо не ми се побират топчетата в кесията от бяла кожа, нищо, че са широки раменете ми и носят на тежест, на душа не носят, приведоха се от мъка, физиологията се подчини на елементарната теория на душата, според която тялото е безполезно, ако в него няма пълнеж, какво се случва обаче, когато самия пълнеж е тяло, сетивата работят в две посоки- към и от себе си, трептенето при сблъсъка на тези посоки резонира във физиологичното  тяло и то, горкото, се чуди, какво да направи по напред - да навакса след сетивата или да ги изчака да го достигнат, и в двата стремежа е наранено...не зная вече какво съм, пиша като мъж и като жена, усещам еднакво полюсите, вероятно това едновременно усещане води до напрежението, а от там мъжкото и женското в мен се срещат и побеснявам, като болно от бяс куче, и тръскам глава, и се зъбя, и удрям, и чупя, защото разбирам двете страни, умея и двете, но мога да върша само едната заради физиологията,  и в същото време не мога да съм нито едната, ако бях мъж щях да бъда отблъснат от мъжкарите, жена съм и съм неприета от дамите, тогава къде е мястото на стъклените ми топчета, чия пътека да извървя, кое ме кара да усещам и разбирам...вероятно осъзнаването на безполезността на физиологията, ако стъклените топчета нямат дом, тогава защо ми е тяло, то ли определя вида и битието ми...не го искам
време е за пазар, да сключим сделка
продавам тяло, относително запазено, очи пъстри, нос правилен, размери сносни, килограми малко, съдържание никакво, изчистено от стъклени топчета с препарат за измиване  на стъкла, никога не е подлагано на основен ремонт, което гарантира здравина и ниска амортизация
цена- по договаряне, евентуално каравана и кон
ето така...надявам се да се отърва от тялото, за да остана чиста и гола, за да не ме упреква никой, че ме водят желанията на физиологията, ще тръгна само по стъклени топчета и със сигурност няма да съм нито мъж, нито жена
няма да съм човек



                             image
 





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bovari - сделка за тяло
31.07.2009 00:21
или сделка за душа
цитирай
2. dennis - Цъ!
31.07.2009 21:12
какво ще го правя това тяло...без душа?! :)
цитирай
3. sblasaci - ***
31.07.2009 21:18
някои така го предпочитат
а ти защо се отказваш
цитирай
4. dennis - :)
01.08.2009 10:07
въпрос на вкус...
цитирай
5. sblasaci - ммм...да
01.08.2009 11:48
за тялото няма оферта, явно куца
ами сега, като не зная къде са топчетата...
цитирай
6. dennis - не ги ли виждаш?!
01.08.2009 21:24
...те са в писанията ти :)))
цитирай
7. sblasaci - писанки, денис, не писания
01.08.2009 21:34
това са думи, само звън от докосването на топчетата
цитирай
8. dennis - ето виждаш ли,
01.08.2009 22:04
ориентирай се по този звън тогава :)))
цитирай
9. sblasaci - късно ми е
01.08.2009 22:10
а и не искам
да не е само болката в тялото ами и тази, другата...да да, друг път
остава сделката за тялото
цитирай
10. анонимен - Хей, съвземи се! Ясно ми е къде се ...
02.08.2009 18:39
Хей, съвземи се! Ясно ми е къде се намираш, а на теб? Започвай да плетеш въжето за нагоре! Продължавай да пишеш.
цитирай
11. анонимен - Нали знаеш за кое въже говоря, ко...
02.08.2009 19:47
Нали знаеш за кое въже говоря, когато си на дъното и сам си го изплиташ, за да излезеш от там по Д.Дамянов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517937
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323