Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 22:17 - два домата, сирене и...лятно вино
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 326 Коментари: 0 Гласове:
2



ще вечерям, уж, два домата и малко сирене, разрязвам внимателно доматите на две половинки, уж са обикновенни зеленчуци, а въображението ми играе лоша шега, спирам всяко движение на ръцете си, защото половинките ми заприличват на разрязани сърца, търкалящи се в чинията, разрязани две сърца и аз- изправена като канибал над тях с нож в ръката си, а ножа обикновено стои зад вратата или в нечии ръце, не в моите, каква ти вечеря, устните ми лепнат от сухото избило по тях, толкова трудно поддадоха кожиците им, почти насила ги разполових, все едно ги убивам бавно и съзнателно, както съм виждала, че се прави, както съм го усещала само, добре, че не съм го правила истински освен с моя собствен домат в гърдите...половинките сърца стоят ококорени в стъклената чиния с немия въпрос по семките "защо...защо...", отяжда ми се, не че съм била и особено гладна, допива ми се, лятно вино ми се пие, прималява ми, но не зная от топлото ли е /нали всички напоследък се оплакват, че не се чувстват добре от него, а на мен досега не ми пречеше /, от вида на сърцата или от нуждата да преглътна тази вечер отровата си с чаша лятно вино, ножа увисва безпомощен в ръката ми, щях да вечерям преди да ме залее мисълта, че е време за лятно вино, преди да погледна ръцете си и да видя колко са бели, преди да ги усетя колко са искащи, на външен вид са празни, а сякаш държа в тях соковете на всички асми и всеки момент от върховете на пръстите ми ще шурне вино, бяло, гъсто, меденеещо, сега ще се случи това, не после, не когато асмите станат сухи, празни и забравят, че от пазвите им се точи лятно вино, въпреки че и сега усещам съда за вино вътре пресъхнал, разкривен и уморен от празнота, като откършени натежали от грозде и сок лозници ръцете ми висват безпомощно между коленете, единственото място където ги държа напоследък, за да ги стискам и да не им позволявам да се наливат с лятно вино, защото какъв е смисъла да ферментираш щом ще те използват като джибри за отровна ракия, не зная колко време съм стояла така, но съм продължила да стискам ножа в лявата си ръка, разрязаните сърца лежат още в чинията, не мога да ги гледам така, стоейки с нож между коленете си, натежала от собственото си лятно вино...питам се, какво прави жена, която прелива от лятно вино и го вижда как изтича през разрязан на две домат в чинията за самотната си вечеря...стига мислене, край на измислиците, доматите обратно в хладилника, ножа зад вратата, виното се оттегля от ръцете към вътрешното ми, там, където ще продължи бавно да ферментира, докато се превърна в джибри за ракия...ще вечерям бучка бяло сирене, то поне на нищо не ми прилича, а и е идеално мезе за вино, всякаво...

        image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518482
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323