Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 22:23 - аз съм нил
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 793 Коментари: 4 Гласове:
2



аз  съм нил
и не мога да бъда
за ничие съжаление
в никакъв случай
някаква  амазонка
за което
горещо се извинявам
и на никой
и на случая
във водите ми не се плува
а се потъва до дишане
калта ми е гъста мелница за спасители
тинята топла, бяла и лепнеща
и не искам да тека във леглото
на някаква амазонка измислена
която държи в протмонето си само бистра вода
брегове нямам
подвижни са
имам тиня
и водни духове
имам
своята
плодовита
туптяща
пулсираща
обгръщаща всичко
Кал...
аз съм нил
не ми е писано да бъда прибрана в корито
водите ми знаят какво е
свобода с пълноводие
не могат да ме обреговат
по време на разлива
нито в чуждо легло да ме поместят
там откъдето съм минала
водни пожари се сипят
имам влагалище речно
от което
живите пият жива вода
аз просто съм нил
не съм и не искам да съм
някаква  амазонка

аз съм Жена

       image





Гласувай:
2



1. bovari - ...
28.08.2009 22:36
за стиха - коментарът е излишен

само за Нил- дали има много реки, които се движат от юг към север?:)

хубава вечер, sblasaci.
цитирай
2. sblasaci - в това е идеята bovari
31.08.2009 10:42
една е реката
само Жена умее като нея
другите са амазонки с претенции за солидност
цитирай
3. kniazandrey1 - защо трябва да се коментира текста, ...
31.08.2009 22:40
защо трябва да се коментира текста,
чета и се разтапям.
цитирай
4. kniazandrey1 - кортасар има една мн интересна с...
31.08.2009 22:43
кортасар има една мн интересна случка в игра на дама, между героя и една клошарка. тоя текст малко ми напомни на нея.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518023
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323