Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2009 22:16 - панаирджийско богохулство
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 663 Коментари: 3 Гласове:
0



по времето на памуците,
наръгани безпощадно на клечки,
петлетата,
предварително жегнати в огън,
ябълките,
захаросани с изкуствени сокове,
да не проличи киселостта им,
по време на шумните свирки,
пъстрите шапки,
лаещите да премаляване кученца,
лудите панаирджийски люлки,
бирите,
поничките,
всичко земно
човешко
напълно достъпно за всеки
независимо от породата,
по време на начинаещите урока си жълти листа
събрани на купчина
в долния край на пазвата
на павирана с боклуци улица
като застинали жълти капки, изсъхнали,
върху фона на кожено черно небе,
по време на шумни вечери и маси
с продължение в някоя част на деня
разпънати около оправданието
за семейно сборище,
с безброй търкалящи се бутилки
под масите,
за да са под ръка,
по време на всички рисувани и измислени
за улеснение на живота образи
отговарящи на действителността
колкото пръстен около шията,
по това време точно
заспах...
помня,
че бях сама преди да заспя,
видях на сън
всички тези неща
и памуците
и петлетата
и захаросани ябълки
и образи живи,
като изрисувани
смешни
жалки гротески
с претенции за реалност
върху детските въртележки...
събудих се
седяща на някаква пейка
и вече не бях сама,
до раменете ми тихо шумеше
разстреляна в упор една книга,
в устата ми вкус на прасковен мус...
между бедрата ми,
коленичил пред мен,
/простете за богохулството/
спеше
притихнал
исус

                                image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kniazandrey1 - браво бе човек
31.08.2009 22:30
не богохулство, изкуство.
цитирай
2. kniazandrey1 - като малък ми се искаше и аз да мога да ...
31.08.2009 22:52
като малък ми се искаше и аз да мога да пиша така, сега ми стига повече такива текстове да стигат до мен.
цитирай
3. ledzeppelin - ...
01.09.2009 02:18
Сладко е да си откраднеш! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521786
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323