Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2009 22:18 - молба за разстрел
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 328 Коментари: 0 Гласове:
3



какво ти става...какво ти остава, освен да стреляш точно, най точно, един единствен път, целта е една, сърце, което изпълва душата и душа, която изпълва сърцето, три пръста под гръдната кост, там, където се срещат пътищата, откъдето тръгваш, за да дойдеш и където идваш, за да си тръгнеш, не зареждай много куршуми, стига само един, една дума стига само, обвий я внимателно в нежност, не трябва да ме боли, прицели се точно и не се бави, не се бави...не се бави, твърде възможно е да изпреваря куршума на думата и да стигна до теб, преди той да ме прониже, и тогава...о, тогава, аз ще бъда убиеца...затова стреляй сега, нека се разхвърчат миг преди любовното си поклащане прашец от цветя и мигли на гълъби, нека останат ръцете ми изсъхнали клони с празни длани гнезда, разстреляй ги с дума, очите ми нека да се затворят миг преди зеленото да рукне към теб и да не виждам как затваряш твоите, разстреляй ги с дума, какво ти остава освен да стреляш, не се бави, не ми давай време да видя цевта на устните ти и куршума на върха на езика ти, нека е бързо и нека нямам време за бягство към теб, стреляй сега...веднага, защото иначе, за да ме убиеш ще трябва да убиеш себе си...стреляй

image





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518550
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323