Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 22:15 - ключа за теб
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 350 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.09.2009 22:24


ключа за теб
е мен,
но не аз те заключвам,
ти си сам
и секрета
и бравата
и ключалката,
даже прага
на собствената твоя врата

ще погреба този Ключ
във теб
щом остана без сили,
ти отвори,
изгони ме
или пусни,
по желание,
ключа за теб
заравям го
три пръста под гръдната кост,
твоята,
явно моите пръсти
не стигат за тебе,
и за себе си малко съм
вече...
пауза в сърцето
и примирение...
целувам мираж
прегръщам илюзия
напивам поток
върнал водите си руслото,
погребвам ключа...
потока,
гробар или феникс,
нека открие
какво да ме прави-
в крайбрежната тиня ли да ме зарови
или
изгубил ме вчера,
като ключ за вратата си,
днес
от водата
огън крайбрежен
с устни от пясък
подпали


                                    image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518487
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323