Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2009 22:17 - врата за синтаксиса
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 348 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.09.2009 13:09


отвори очи
и
затвори вратата
нека съм първата срещната
която
да бъде
отвъд
нека съм ситната
нежната
непокорната
болната
ала от себе си
неизлечимо отровена
от всякакви мармалади
забъркани
във човешки казани
и нека съм груба
посредствена
недоказуемо луда
все неразбрала
и все недовършена
какво от това
и кучките имат скривалища
и се бесят
на кори от кашони
среднощ
когато по улиците
сред миризмата на скъпи парфюми
никой не може да различи
аромата на мръсни чорапи...
отвори си очите,
вратата е синя,
синя като небе
за което
хоризонта е само илюзия...
неизлечима съм...
пусни псетата да ме открият
да ме разръфат
и точно така приготвена
още прясно кървяща
на собствената ти маса да ме сервират...
забрави за любов върху масата,
отвъд любовта
има синя врата
към небето
сърцето
калта
и синтаксиса

                       image





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521537
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323